بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین رکوردر صدا 2020 فروش ویژه

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

ضبط کننده‌های صدا وسیله جدید و بسیار کاربردی هستند که وجود آن برای بعضی از شغل‌ها الزامی است. اگر شما به عنوان خبرنگار فعالیت می‌کنید یا در شغل خود نیاز به ضبط فایل‌های صوتی دارید، حتما باید یک ضبط کننده صدای باکیفیت را به همراه داشته باشید.

امروزه پیشرفت وسائل الکترونیک به صورتی است که با در دست داشتن یک دستگاه کوچک، می‌توان امکانات فراوانی را به دست آورد. ضبط کننده‌های صوتی نیز از این امکانات متنوع بهره می‌برند و در ظرفیت‌های عالی عرضه شده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۳:۰۱
علی روحی

معرفی بهترین لباس پلیس بچه گانه

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ

شاید بارها و بارها پشت فروشگاه‌های بازی انواع و اقسام تن پوش‌های شغلی مثل لباس پلیس بچه گانه را دیده باشید. اما مگر کتاب‌ها و تصاویر رنگارنگ‌ آن‌ها چه مشکلی داشتند که برای آشنایی فرزندمان با یک شغل باید متحمل هزینه‌های بیش‌تر شویم؟

یکی از مفاهیم جدیدی که برای فعال شدن انگیزه و قدرت خلاقیت کودک معرفی می‌شود آشنایی با مشاغل است. مشاوران، روانشناسان و اساتید آموزش کوک معتقدند هیچ چیز مثل بازی مشاغل با بچه‌ها نمی‌تواند آن‌ها را به گرایش واقعی خود نزدیک کند. به زبان دیگر بخشی از فرایند شناختی کودک پیش از انتخاب رشته و به واسطه محیط پیرامون او باید تکمیل شود.

خرید تن پوش یا لباس مشاغل یکی از برنامه ریزی‌های شغلی است که در روند آموزشی بچه‌ها در نظر گرفته می‌شود. در ادامه این مطلب متوجه می‌شوید که خرید لباس پلیس به عنوان یکی از تن پوش‌های پرطرفدار شغلی میان بچه‌ها چطور رشد ذهنی کودکتان را ارتقا می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۳
علی روحی

یکی از مهم‌ترین جلوه‌های زیبایی در چهره افراد، داشتن موهایی سالم، پرپشت و براق است. با مراقبت کردن از موهای خود، می‌توان از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد. راه‌های بسیاری برای حفاظت از مو ها وجود دارد. باید به این نکته توجه داشت که مراقبت از مو، دارای فاکتورهای مهمی است، من‌جمله؛ جنس مو، میزان ریزش مو، شوره‌ی سر و میزان آسیب دیدگی آن. برنامه‌ی مراقبت از مو، یک برنامه دائمی و بلند مدت است، چراکه قطع کردن روند رسیدگی، باعث بی‌نتیجه ماندن مراقبت می‌شود.

یک عادت مناسب روزانه، می‌تواند موهای افراد را از مو خوره، آسیب ناشی از رنگ و دکلره، ریزش و شوره، محافظت نماید. راه‌های ساده‌ای برای نگه‌داری از مو  وجود دارد مثل استفاده از ماسک و شامپوی مناسب. توجه به اینکه جنس و مدل مو چیست، می‌تواند به‌راحتی  به ما در انتخاب شامپو و ماسک  کمک کند.

یکی دیگر از نکات مهم، نشستن بیش‌از حد موها در طول هفته است. همینطور شستن موها با آب ولرم، به براق شدن موها کمک می‌کند. نکته‌ی قابل توجه دیگر آن است که موها  به‌طور مداوم شانه زده شود. چراکه باعث افزایش گردش خون در کف سر شده و به رشد مجدد موها کمک می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۶
علی روحی

بهترین ساس بند مردانه باکیفیت و ارزان

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ

ساسپندر یا همان ساس بند در واقع کمربند شانه ای است که در بازار می توان با مدل های مردانه، زنانه و هم‌چنین بچگانه آن مواجه شد. این مدل از کمربندها با اینکه از نظر قدمت و تاریخچه، بسیار زودتر از کمربندهای کمری ساخته شدند اما هیچگاه به دلیل عدم استقبال کافی که از آن ها به عمل آمد، نتوانست جای مناسبی را در بازار مد و پوشاک و هم‌چنین محصولات اکسسوری برای خود دست و پا کند.

اما امروزه شرایط متفاوت تر از قبل شده است! استفاده از ساس بندها چه در میان خانم ها و چه در زمره آقایان از دلایل به روز بودن و پا گذاشتن در عرصه مد و فشن به حساب می آید. در حال حاضر این مدل از کمربندهای شلواری دارای تنوع جنس، رنگ و هم‌چنین طرح های گوناگونی شده اند که اگر کمی حوصله کنید و در ادامه این مطلب همراه شوید، ما شما را با راهنمای خرید ساس بند مردانه آشنا خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۳
علی روحی

راهنمای خرید منقل سفری در تهران

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ

 

منقل‌های سفری موجود در بازار طراحی‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون دارند. اگر قصد سفر به طبیعت دارید حتما تا به حال به مسائلی که همراه نداشتن منقل شما را با آنها روبرو می‌کند برخورد داشته‌اید.

منقل‌ها با متمرکز کردن آتش و حرارت موجب استفاده بهینه تر شما از آتش می‌شوند. همچنین برای پخت و پز این منقل‌ها به مراتب راحت تر از آتش‌های بدون حفاظ روی زمین هستند. دیواره‌های آتشدان باعث می‌شود تا شما به راحتی روی آن سیخ مواد غذایی خود مانند کباب را قرار دهید. حتی منقل‌هایی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان برای پخت در قابلمه، انواع تابه و سایر ظروف استفاده کرد. این منقل‌ها با طراحی پایه مخصوص محل قرارگیری مطمئن ظروف پخت شمارا محیا می‌کنند.

یکی دیگر از محسنات استفاده از منقل آتش، حفظ محیط زیست و بستر طبیعی زمین است. منقل‌ها از آسیب رساندن به حیات خاک جلوگیری کرده و بافت گیاهی محل آتش را حفظ می‌کنند.

یک منقل و آتش دان خوب باید سبک باشه، کمترین حجم را از فضای بار سفر شما اشغال کند و دربرابر حرارت مستقیم مقاومت داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای این محصولات مقاومت بالا در برابر حرارت است، اگر متریال مورد استفاده در منقل در برابر حرارت آتش مقاومت نداشته باشد به سرعت از بین رفته، ساختار آن دفرمه شده و کاربری خود را از دست می‌دهد.

ما چند نمونه از بهترین منقل‌های موجود در بازار را برای شما بررسی کرده و به تفضیل معایب و محسنات هریک را شرح داده‌ایم. شما با مطالعه این پست خواهید توانست بهترین منقل سفری برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه، طبیعت گردی را برای خود تهیه کنید. در انتخاب منقل‌ها سعی شده تا هریک ویژگی‌های مناسب گروه‌های خاص و مقاصد مربوطه خود را داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۸
علی روحی

معرفی بهترین کفش های رنانه پاشنه دار

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹ ب.ظ

 

 

 

در استایل هر خانمی معمولا کفش حرف اول را می‌زند. منتهی نه هر کفشی، چون کفش‌های متنوع زیادی با شکل‌های جذاب وارد بازار شده‌اند که انتخاب یک محصول زیبا و باکیفیت کار دشواری است. خانم‌ها چون زیبا هستند، علاقه‌ی زیادی به شیک‌پوشی و خوش استایل بودن دارند. به همین دلیل برای اینکه زیباتر به نظر برسند از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد. پس از انواع اکسسوری‌ها، لباس‌های زیبا و کفش‌ پاشنه‌دار زنانه استفاده می‌کنند. کفش پاشنه‌دار زیبایی خاصی به پای خانم‌ها می‌بخشد.

از گذشته تاکنون کفش‌ پاشنه دار زنانه یکی از اولین اولویت‌های خانم‌ها در خرید پوشاک بوده است. شاید شما عزیزان هم مانند خیلی از خانم‌ها به دنبال خرید کفش پاشنه دار زیبا و جذابی هستید که استایل شما را از آنچه که هست؛ زیباتر نشان دهد. ما در این مطلب قصد داریم یکسری نکات مهم و کاربردی که در حوزه‌ی خرید کفش زنانه لازم است بدانید را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۹
علی روحی

 

مینی فرز دستگاهی است که از آن برای برش و یا ایجاد سایش در قسمت نوک تیز سنگ ها و متریال های صنعتی استفاده می شود. امروزه مینی فرزها با توجه به نوع منبع تغذیه خود از سه مدل: برقی، شارژی و بادی برخوردار هستند که ما در ادامه به توضیح مختصر اما مفیدی در خصوص هر یک از آن ها برایتان خواهیم پرداخت. اگر از دسته افراد فنی هستید که نیاز به برش و یا سایش در محیط های خانگی و صنعتی خود دارید، حتما با راهنمای خرید مینی فرز در ادامه این مطلب همراه باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۴
علی روحی