بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

لیموتاپ مگ خرید چراغ مطالعه

چراغ در لغت به معنای وسیله‌ای است که در تاریکی باعث ایجاد نور می‌شود. در اصطلاح هم به همین شکل تعریف شده و ابزاری برای روشنایی شناخته شده است. در گذشته مردم برای روشنایی از آتش بهره می‌گرفتند و بعدها با استفاده از مشعل توانستند منبع آتش را جا‌به‌جا کنند. منظور از چراغ مطالعه ابزاری است که باعث متمرکز شدن نور در یک نقطه‌ی خاص می‌شود. به طور کلی، وظیفه‌ی اصلی چراغ مطالعه فقط روشنایی محیطی است که در جلوی چراغ قرار دارد. به همین دلیل به آن چراغ مطالعه می‌گویند که هنگام خواندن مطلب نور را بر روی صفحه‌ی کتاب پخش می‌کند.

آشنایی با انواع مختلف چراغ مطالعه

همانطور که می دانید ، چراغ های مطالعه به محیط برنامه شما بستگی دارد. یعنی آموزش ، دفتر ، مهندسی و ... محیط انواع مختلفی دارد و معمولاً شامل موارد زیر است:

چراغ های دیواری: این چراغ های تمرینی مناسبتر برای نصب روی دیوار کنار تخت یا میز کار در ارتفاع مناسب هستند و شما می توانید بدون توجه به اندازه میز و تخت ، مدل مناسبی از آن خریداری کنید.
چراغ های کف: چراغ های کف در واقع همان آباژورهای زیبا و تزئینی هستند که غالباً در اتاق نشیمن خانه قرار می گیرند و همراه با پتانسیل نوری خود ، مهمترین قسمت خانه را زیباتر می کنند ؛ یعنی آنها هم سرگرم می شوند.
چراغ های رومیزی: چراغ های رومیزی محبوب ترین و پرفروش ترین چراغ های مدارس موجود در بازار هستند ، بنابراین بسته به اندازه میز کار خود باید یک چراغ بزرگ یا یک چراغ مطالعه کوچک بخرید.
چراغ براکت: این چراغ های آموزشی فوق العاده سبک و مدرن هستند. می توانید از آنها برای ارتباط با کتاب یا میز کار خود استفاده کنید و از نور آنها نهایت استفاده را ببرید و لذت ببرید.

نکات مهم هنگام خرید چراغ مطالعه

اندازه و وزن محصول: اولین نکته هنگام خرید چراغ مطالعه توجه به اندازه و وزن محصول است. به یاد داشته باشید که چراغ قوه باید دارای وزن مناسب و اندازه ایده آل باشد تا به دلیل در دسترس بودن اندازه مناسب و نور مورد نیاز کار شما ، بتوان آن را به راحتی جابجا و استفاده بهینه کرد. ارائه شده

نوع محصول

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد ، چراغ های مدرسه معمولاً به صورت دیوار ، استند ، میز و همچنین براکت هایی طراحی و تولید و به بازار عرضه می شوند که شما به عنوان خریدار باید به دنبال بهترین نوع استفاده از چراغ های مطالعه ، برای برای مطالعه یا انجام هر کاری در تاریکی

مواد اصلی چراغ:

چراغ هد بهتر است بگوییم چراغ چراغ مطالعه شما نیز یکی از عناصری است که هنگام خرید چنین محصولات روشنایی باید به آن توجه کنید. مواد لامپ چراغ مطالعه نباید به گونه ای باشد که باعث بیرون آمدن لامپ از قسمت داخلی آن شود. همچنین بهتر است یک طراحی مات داشته باشید که فقط نور را از جلو ساطع کند.

طراحی مناسب:

نکته مهم دیگر هنگام خرید چراغ مطالعه توجه به طرح و رنگ آن است. چراغ های مطالعه در حال حاضر بخش مهمی از طراحی داخلی اتاق ها به حساب می آیند ، بنابراین بهتر است محصول مورد نظر شما دارای طرح و رنگ مناسبی باشد که با رنگ دیوارها ، میزها و سایر اشیای اتاق شما مطابقت داشته باشد. .

نوع لامپ های به کار رفته در محصول

توصیه می کنیم هنگام انتخاب و خرید چراغ مطالعه حتما به سازگاری محصول مورد نظر خود با انواع مختلف لامپ توجه داشته باشید. در حال حاضر از لامپهای رشته ای ، LED ، SMD و همچنین لامپهای کم مصرف برای لامپهای آموزشی استفاده می شود. ناگفته نماند که توجه به تعداد لامپهای مورد نیاز اتاق مطالعه یکی دیگر از مواردی است که باید بخاطر بسپارید.

زاویه دید قابل تنظیم

زاویه تابش نور به سطح کار یا کتابی که می خوانید نکته مهم دیگری است که باید هنگام خرید چراغ مطالعه بخاطر بسپارید. به طور کلی ، بهتر است چراغ های آموزشی را کنار دست غیر تخصصی خود قرار دهید. یعنی اگر راست دست هستید از چراغ سمت چپ استفاده کنید.

نوع گردن

چراغ های آموزشی دارای یک قسمت درب با انعطاف پذیری متفاوت هستند که به شما امکان می دهد از نور چراغ مطالعه خود در هر جهتی که می خواهید استفاده کنید. نوع درب اینگونه محصولات روشنایی شامل: نوع ثابت و متحرک ، تلسکوپی و همچنین سوسو زدن است.

ارتفاع اساسی:

نکته دیگری که هنگام خرید چراغ مطالعه باید به آن توجه کنید ، ارتفاع یا پایه کوتاه کالای مورد نظر شماست. به یاد داشته باشید که اگر نور کافی در اتاق شما وجود دارد ، بهتر است از یک چراغ مطالعه با پایه کوتاه استفاده کنید ، که تنها نور آن معطوف به کار شما است و اگر قصد تأمین نور در اتاق با کابینت را دارید ، توصیه می کنیم برو به محصولات با کیفیت بالا .

منبع:

https://limootop.com/mag/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87%e2%80%8c%db%8c//

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۷
علی روحی