بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

10 دلیل اصلی چشم درد و درمان های طبیعی

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۱۱ ب.ظ

ناراحتی چشمی

اگر کسی احساس کند چیزی در چشم او هست این چیز به طور معمول یک تار مژه، مقداری غبار یا یک ذره شن است. به هر حال "حس وجود جسم خارجی" می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی در چشم گردد بدون اینکه واقعاً چیزی در چشم باشد.
خشکی چشم و التهاب پلک چشم می‌تواند این احساس را در شخص ایجاد کند که گویی چیزی در چشم او هست. برخی علل ایجاد این حس خوش‌خیمند در حالی که مابقی ممکن است برای پیشگیری از نابینایی نیاز به مراقبت پزشکی فوری داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۱۱
علی روحی

علائم اولیه حمله قلبی و نشانه های هشدار دهنده آن

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

حمله قلبی به معنی مرگ عضله قلب به دلیل قطع روند خون رسانی است. قطع خون رسانی معمولاً در اثر انسداد کامل شریان کرونر (یکی از شریان هایی است که خون مورد نیاز عضله قلب را تأمین می کند) رخ می دهد. مرگ عضله قلب به نوبه خود باعث درد قفسه سینه و بی ثباتی الکتریکی در بافت عضله قلب می شود. در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد علائم اولیه حمله قلبی صحبت کنیم.

حمله قلبی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۵
علی روحی

علائم هشدار دهنده افت قند خون در ماه مبارک رمضان

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۸ ب.ظ

علائم افت قند خون: در ماه مبارک رمضان بیماران دیابتی که انسولین یا دارو استفاده می‌کنند بیشتر از سایر افراد در معرض افت قند خون قرار دارند.

روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان برای مسلمان امری واجب است، اما اسلام دینی است که به جزئی ترین و ریزترین نکات نیز توجه نشان داده و برایشان راه حل ارائه کرده است.

آیا همه افراد باید روزه بگیرند؟ یا برخی به دلایلی  در انجام این فریضه از سایرین مستثنی هستند؟ این درست که بیماری مانعی پیش روی روزه داری است، اما سؤال اینجاست که چه بیمارانی با چه نوع بیماری هایی از روزه گرفتن منع شده‌اند؟

اما افرادی که می توانند در این ماه روزه بگیرند بدانند که روزه گرفتن فواید زیادی برای بدن دارد که از نظر علمی نیز ثابت شده است.

روزه گرفتن ابزاری عالی برای کاهش وزن است

هشدار دهنده افت قند خون در ماه مبارک رمضان

رژیم گرفتن و محاسبه کالری مورد استفاده بدن امری سخت و طاقت فرسا است. حال آنکه با روزه گرفتن می توانید سوخت و ساز خود را بیشتر کنید، احساس انرژی بیشتری داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۸
علی روحی