بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

راهنمای خرید یخچال سامسونگ باکیفیت و ارزان

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹ ب.ظ

 

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند. برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید تا با انواع یخچال سامسونگ و جدیدترین یخچال های سامسونگ آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۹
علی روحی

خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی درتهران

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ق.ظ

 

هیچ‌‌کدام از ما دوست نداریم ساعت‌ها از وقت خود را به شستن لباس با دست بگذرانیم. انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب برای منزل با وجود برندها و مدل‌ها متنوع کار نسبتا مشکلی است. یکی از برندهای بین‌المللی مطرح که می‌توانید در خرید ماشین لباسشویی در نظر داشته باشید ال جی  (LG) است. قیمت ماشین لباسشویی ال جی با توجه به مدل‌های متنوع آن متغیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۰
علی روحی

راهنمای خرید پیراهن مردانه در شهر تهران

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

پیراهن مردانه

چقدر راجع به درست پوشیدن پیراهن مردانه اطلاعات دارید؟ همه میدانند که برای داشتن یک تیپ خوب باید متناسب با بدن خودمان پیراهن تهیه کنیم.اما پیراهن از چه قسمت هایی تشکیل شده و چطور میشه پیراهن متناسب خرید؟ در این مقاله سعی شده تا همه بخش های پیراهن مردانه از جمله یقه، سردست، دکمه ها، جیب ها، عقب و جلوی پیراهن به صورت جامع بررسی کنیم.همچنین نوع پارچه و رنگ ها و سایر چیزهایی که دونستن اونها مفید هست رو بررسی میکنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۷
علی روحی

خرید بهترین جوراب شلواری بچه گانه ارزان

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ب.ظ

 

جوراب شلواری بچه گانه عنصر پرکاربردی در پوشاک کودکان بوده که همیشه طرفداران خودش را داشته است. بر خلاف بانوان که شاید طبق فصل از جوراب شلواری استفاده کنند، برای دختران خردسال جوراب شلواری در هر فصل و هر موقعیتی مناسب خواهد بود.

جوراب شلواری تنها تن پوشی است که می‌تواند پاهای کودکتان را از سرما، تابش مستقیم آفتاب و آسیب‌های احتمالی حفظ کند. فقط یک جوراب شلواری با رنگ و کیفیت مناسب کافی است تا بتوانید انواع تی شرت و پیراهن‌ها را با دامن ست و استایل‌های مختلف را امتحان کنید.

خرید جوراب شلواری کودکان هم مشابه با سایر بخش‌های پوشاک وسواس و توجه والدین را می‌طلبد. مطلب امروز لیموتاپ مگ مختص شما مادران حساسی است که به ظاهر و راحتی فرزندشان توجه دارید. راهنمای امروز فاکتورهایی که باید هنگام خرید جوراب شلواری بدان توجه کنید را به شما نشان می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۲
علی روحی

راهنمای خرید اسکیت بچه گانه

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

 

 

 اولین کاری که برای خرید اسکیت کودکان انجام دهید بررسی قیمت کفش اسکیت بچه گانه ارزان باشد. اگرچه ارزیابی قیمت محصولات در شرایط امروزی معیار مهمی در خرید وسایل ورزشی برای کودکان به شمار می‌رود اما فاکتورهای مهم دیگری وجود دارد که در خرید اسکیت باید بدان توجه کنید.

 

اسکیت مهم‌ترین ورزش تفریحی دنیا است که می‌تواند بیش‌ترین چربی سوزی را علی الخصوص در محیط هوازی برای کودکان داشته باشد. با توجه به مسئله اضافه وزن مفرطی که میان جامعه 5 تا 10 ساله کشور ما مطرح است، انتخاب اسکیت به عنوان رشته ورزشی مهیج‌ترین راه کاهش وزن و اصلاح عادات بدنی از همان سنین کودکی خواهد بود.

شما هم به دنبال کفش اسکیت ارزان قیمت با حداکثر کارایی برای کودکتان هستید؟ راهنمای امروز برای خرید کفش اسکیت بچه گانه و ارزان از دست ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۷
علی روحی

راهنمای خرید یخچال اسنوا

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

 

هیچ آشپزخانه‌ای بدون داشتن یک یخچال فریزر خوب کامل نمی‌شود. معمولا یخچال و فریزر گران‌ترین وسیله‌ای است که برای آشپزخانه‌ی خود خریداری می‌کنید و تا چند سال آن را در خانه‌ی خود خواهید داشت. بنابراین در خرید آن باید دقت لازم را به خرج دهید. این روزها خیلی‌ها به دنبال خرید محصولات ایرانی هستند. یکی از برندهای مطرح در زمینه‌ی لوازم منزل «اسنوا» است. قیمت یخچال اسنوا با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن متغیر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۴
علی روحی

راهنمای خرید چند مدل از بهترین آکواریوم زیبا و جذاب

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ

در این مطلب، ۲3 آکواریوم زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این آکواریوم ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۸
علی روحی

خرید بهترین دستگاه دمنده و مکنده در تهران

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 

دستگاه دمنده و مکنده یا همان بلوئر (Blower) یک دستگاه قدرتمند برای زمینه های شغلی تعمیرکاری، سرویس کاری، تمیز کاری و غیره بحساب می آید که می توان به کمک آن و با استفاده از قدرت دمندگی و یا مکندگی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، هر نوع ماده و یا ذره ای را دفع و یا توسط دستگاه جذب نمود. امروزه مدل های مختلفی از سوی تولید کنندگان دستگاه های بلوور طراحی و روانه بازار شده است که اگر در ادامه این مطلب با لیموتاپ مگ همراه شوید، با یکسری از نکات مهم در خصوص خرید این قبیل محصولات آشنایی پیدا خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۹
علی روحی

بهترین پرچ دستی درجه یک در تهران

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

همه می دانیم که برای اتصال قطعات گوناگون در جنس های مختلف از پیچ و مُهره و یا جوش استفاده می شود، با این حال گاهی امکان استفاده هیچ یک از روش های گفته شده برای اتصال و همچنین چسباندن قطعات به یکدیگر وجود ندارد و آن موقع است که شما نیاز به پرچ کردن قطعات به همدیگر خواهید داشت. پرچ کردن امری است که از سوی دستگاهی خاص و با استفاده از پیچ هایی مخصوص صورت می گیرد که ما در این مطلب از لیموتاپ قصد آشنایی و همچنین ارائه یک راهنمای خرید پرچ دستی را برای شما عزیزان کرده ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۷
علی روحی

خرید بهترین هدفون روگوشی درتهران

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۳ ق.ظ

 

اگر قصد خرید هدفون‌های روگوشی over-ear را دارید که تمام گوش شما را بپوشاند، در این مطلب بهترین هدفون ‌های بازار از برندهای معتبر سازنده را معرفی کرده‌ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۳۳
علی روحی