بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

 

مینی فرز دستگاهی است که از آن برای برش و یا ایجاد سایش در قسمت نوک تیز سنگ ها و متریال های صنعتی استفاده می شود. امروزه مینی فرزها با توجه به نوع منبع تغذیه خود از سه مدل: برقی، شارژی و بادی برخوردار هستند که ما در ادامه به توضیح مختصر اما مفیدی در خصوص هر یک از آن ها برایتان خواهیم پرداخت. اگر از دسته افراد فنی هستید که نیاز به برش و یا سایش در محیط های خانگی و صنعتی خود دارید، حتما با راهنمای خرید مینی فرز در ادامه این مطلب همراه باشید.

آشنایی با انواع مختلفی از دستگاه های مینی فرز

مدل برقی:

  • مینی فرزهای برقی عموما دارای قدرتمندترین موتورها در میان دستگاه های همنوع خود هستند.
  • برای کار با این مدل از دستگاه های برقی بایستی حتما به منبع برق دسترسی وجود داشته باشد.
  • اینگونه از دستگاه ها اصولا در هنگام روشن بودن و کار خود از صدای بلندی برخوردارند.

مدل شارژی:

  • مینی فرزهای شارژی اصولا با قیمت بالاتری نسبت به مدل های برقی در بازار به فروش می رسند.
  • برای خرید آن ها بایستی به نوع و حجم نیاز خود توجه داشته باشید.
  • میزان نگه داری شارژ و هم‌چنین وزن سبک آن ها از جمله مزایای استفاده از این ابزار برقی در مکان هایی است که امکان اتصال مستقیم به برق وجود ندارد.

مدل بادی:

  • مینی فرز بادی همانند نام خود با هوای فشرده شده کار می کند.
  • از قیمت بالایی در بازار برخوردار هستند و نیاز به یک مخزن باد نیز دارند.
  • ناگفته نماند این مدل از دستگاه های برش دهنده از درصد خرابی به مراتب کمتری نسبت به دو مدل قبلی برخوردار است.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید مینی فرز

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید مینی فرز توجه به نوع ان است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب پرداخته و نوع دستگاه مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

قطر دیسک: مورد بعدی مربوط به قطر دیسک صفحه دستگاه شما می شود. در حقیقت شما بایستی با توجه به کوچکی و یا بزرگی سطح صفحه ای که قرار است در آن برش و یا سایشی را ایجاد کنید، به فکر خرید یک دیسک با قطری کوچک و یا بزرگ باشید. به طور مثال؛ برای ایجاد برش و سایش در قطعات کوچک، به هیچ عنوان یک مینی فرز با دیسکی بزرگ به کارتان نخواهد آمد!

قدرت موتور: از دیگر موارد مهم در خصوص انتخاب مینی فرز توجه به قدرت موتور آن است. یادتان باشد این قدرت دستگاه شما است که زمان انجام کار و هم‌چنین میزان سرعت چرخش دیسک را برایتان مشخص می کند. از طرفی به یاد داشته باشید، هرچه که دیسک دستگاه شما بزرگتر باشد، یقینا قدرت موتور محصولتان نیز باید بالاتر برود. معمولا برای مینی فرزهای خانگی موتوری با توان ۶۰۰ تا ۷۵۰ وات مناسب می باشد.

سرعت دستگاه: نکته بعدی مربوط به سرعت دستگاه انتخابی شما خریداران عزیز است که بایستی با توجه به نوع و کیفیت مدنظر کاری که قصد انجام آن را به کمک مینی فرزها کرده اید، باشد. معمولا سرعت چرخش دیسک این قبیل از دستگاه های برقی چیزی بین ۵ تا ۱۲ هزار است که شما باید به دنبال مناسب ترین مدل برای رفع نیاز خود باشید. بد نیست بدانید امروزه دستگاه هایی با قابلیت تنظیم سرعت در بازار موجود شده است که بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کارهای صنعتی و فنی به حساب آورده می شوند.

نوع دسته: مینی فرزها در هر نوعی که باشند یا از دسته هایی کوتاه برخوردارند و یا دارای دسته هایی بلند می باشند. دسته های کوتاه بیشتر مناسب افراد حرفه ای است که می خواهند از نزدیک بر چرخش تیغه و هم‌چنین نوع عملکرد دستگاه خود نظارت داشته باشند و دسته های بلند نیز برای آن دسته از افرادی است که به تازگی کار با این مدل از ابزارآلات برقی را آغاز کرده اند و ایمنی برایشان حرف اول را می زند.

دسته کمکی: دسته کمکی مینی فرز در واقع بیشتر مناسب استفاده برای افراد مبتدی و تازه کاری است که خیلی عادت به گرفتن دستگاه در دست خود ندارند. البته فراموش نکنید که وجود این نوع از دسته ها و هم‌چنین بهره گیری از آن ها نیز برای تسلط هرچه بیشتر شما بر روی کنترل دستگاهتان بهتر می باشد. این مدل از دسته های کمکی هم می تواند به صورت ساده و معمولی طراحی شده باشند و هم از خاصیت ضد لغزش بهره ببرند.

استارت نرم: بی تعارف باید بگوییم چنانچه علاقه مند به افزایش طول عمر دستگاه مینی فرز خود هستید و می خواهید سلامت دستگاهتان را حفظ نمایید، بهتر است در بازار به سراغ خرید محصولاتی بروید که از تکنولوژی Soft Start یا همان استارت نرم برخوردار می باشند. این تکنولوژی به دستگاه شما کمک خواهد کرد تا به صورت تدریجی سرعت آن به هنگام روشن شدن دستگاه افزایش پیدا کند و شوک لحظه ای به بدنه دستگاهتان وارد نشود.

طول سیم برق: این نکته ای است که ما در خصوص خرید هر نوع محصول الکتریکی به آن اشاره می کنیم و مینی فرزها نیز از این قاعده مستثنی نیستند! اگر طرفدار خرید نوع برقی این قبیل از دستگاه ها هستید، فراموش نکنید که حتما به طول سیم برق متصل به بدنه دستگاه توجه لازم را داشته باشید.

قیمت مینی فرز: عوامل مختلفی بر روی قیمت مینی فرز تاثیر می گذارد که جز برند تولید کننده این قبیل از محصولات، ما به معرفی تک تک مشخصه های فنی مهمی که در روند قیمت گذاری این مدل از ابزارهای برقی موثر هستند، در این مطلب پرداختیم و اکنون این شما هستید که باید مناسب ترین مدل را برای انجام کارهای خانگی و یا صنعتی خود انتخاب نمایید.

استارت نرم: Soft Start یا همان استارت نرم یک سیستم کامل جدید و مدرن است که به تازگی کمپانی های تولید کننده در ساخت وسایل برقی خود همچون مینی فرزها از آن استفاده می کنند. این سیستم سبب می شود تا به هنگام فشار دادن دکمه پاور (خاموش و روشن دستگاه) سرعت دستگاه به آرامی و به صورت کاملا تدریجی افزایش پیدا کند و هیچ شوکی متوجه دستگاه شما نشود و طول عمر آن نیز بیش از پیش شود. ناگفته نماند که قیمت این مدل از دستگاه های مینی فرز نسبتا بالا خواهد بود.

راهنمای نگهداری

برای افزایش طول عمر دستگاه و استفاده هرچه بهینه تر از مینی فرز مورد نظرتان بهتر است در بازه های زمانی منظم و با توجه به حجم مصرفی که از این مدل دستگاه های برش دهنده و سایش کننده دارید، اقدام به تمیزی بخش های داخلی محصول با استفاده از یک تفنگ بادی کنید. ناگفته نماند می توان از جاروبرقی نیز برای این منظور استفاده کرد؛ به شرطی که جارو را در حالت دمنده قرار داد.

از طرفی هم با توجه به نحوه فرسایش تیغه این مدل از دستگاه های برقی، می بایست به طور مرتب تیغه یا همان دیسک برش و تیزی دندانه های آنان مورد ارزیابی قرار بگیرد و چنانچه تیغه محصول کُند شده است از تیغه ای دیگر بر روی آن استفاده شود تا مانع از وارد شدن فشار به موتور دستگاه شود.

هم‌چنین این نکته را نیز در خصوص راهنمای نگهداری از مینی فرزها به خاطر بسپارید که هیچگاه نباید مثلا بر روی یک مینی فرز کوچک از یک تیغه یا دیسکی با قطر بزرگ استفاده نمود؛ زیرا ضمن ایجاد خطر برای سلامتی شما، باعث وارد شدن فشار بیش از اندازه ای به موتور دستگاهتان خواهد شد و خیلی زود آن را دچار خرابی خواهد کرد.

با توجه به برقی بودن این مدل از ابزارهای کاری، توصیه می کنیم جهت حفظ سلامتی دستگاهتان از نوسانات برقی حتما از محافظ های الکتریکی باکیفیت به هنگام استفاده از محصول مورد نظرتان بهره بگیرید و سعی کنید در استفاده های طولانی مدت خود، مثلا هر یک ساعت یکبار به دستگاه و موتور و دیگر اجزای آن استراحت بدهید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مینی فرز مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ مینی فرز باکیفیت، کارا و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این مینی فرزها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

1. مینی فرز بوش مدل GWS 15-125 CIEH

1. مینی فرز بوش مدل GWS 15-125 CIEH

مشخصات مینی فرز بوش مدل GWS 15-125 CIEH

مناسب برای: فلز
ابعاد: طول: 38.2 ، عرض: 12 سانتی متر
وزن: 2.3 کیلوگرم
توان: 1500 وات
سرعت گردش آزاد: 2800 – 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 4,190,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

2. مینی فرز دیوالت مدل DWE4156

مینی فرز دیوالت مدل DWE4156

مینی فرز فوق یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی محسوب می‌شود. شرکت «دیوالت» (Dewalt) این دستگاه را تولید می‌کند و آن را با نام مینی فرز مدل «DWE4156» به بازار عرضه کرده است. این مینی فرز برای افرادی که قصد برش و سایش فلزات را دارند و به‌شکل غیر تخصصی با دستگاه کار می‌کنند بسیار مناسب است. این دستگاه سرعت گردش بالایی برابر 11800 دور بر دقیقه دارد.

مشخصات مینی فرز دیوالت مدل DWE4156

مناسب برای: فلز
وزن: 2 کیلوگرم
توان: 900 وات
سرعت گردش آزاد: 11800 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,799,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

3. مینی فرز رونیکس مدل 3100k

مینی فرز رونیکس مدل 3100k

مینی فرز 3100k دارای موتور پر قدرت 1100 وات و گیربکس صنعتی مجهز به دیمر 6 سرعته جهت انجام کلیه مصارف مداوم و پرفشار طراحی و ساخته شده است . این دستگاه از بهترین مواد اولیه در ساخت دنده ها، شفت ، بلبرینگ های ضد غبارساخته شده و مجهز به سیستم پیشرفته سریع قفل کن شفت جهت نصب آسان صفحات برشی جهت بالا بردن طول عمر دستگاه بهره می برد . همچنین این مینی فرز پر قدرت دارای سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته جهت اثربخشی عملکرد دستگاه در کاربری های طولانی مدت صنعتی طراحی شده است . این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک ، دسته جانبی ارگونومیک، قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه برش، کیف BMC قابل حمل و کابل 3 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان می باشد .

مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3100k

مناسب برای: فلز
ابعاد: 5*6*12 سانتی متر
وزن: 2.1 کیلوگرم
بازه سرعت: 3000-3500 دور در دقیقه
بازه توان: 1000-1500 وات
توان: 1100 وات
سرعت گردش آزاد: 11000~3000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,220,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

4.مینی فرز مکس وان مدل MOAGH800W

مینی فرز مکس وان مدل MOAGH800W

مینی فرزها انتخاب جایگزین مناسبی نسبت به فرزها در مکان ها و شرایطی که فضا محدود هستند می باشند. شرکت مکس وان مینی فرز مدل MOAGH800W با موتور پرقدرت صنعتی را وارد بازار کرده است. مینی فرز مدل MOAGH800W با طراحی ارگونومیک دارای صفحه 115 میلی متری و موتور پرقدرت 800 واتی است. این مینی فرز در حدود 1.

مشخصات مینی فرز مکس وان مدل MOAGH800W

ابعاد: 28×12.5×11 سانتی متر
وزن: 1.7 کیلوگرم
بازه سرعت: 10000-20000 دور در دقیقه
بازه توان: 500-1000 وات
توان: 800 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 569,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

5. مینی فرز ماکیتا مدل 9554HNG

مینی فرز ماکیتا مدل 9554HNG

سنباده و برش فلزات کاری است که اگر با ابزارهای دستی همچون سوهان و کمان‌اره انجام شود بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. حتی گاهی نمی‌توان از این ابزارها برای انجام برش‌کاری یا سنباده‌زنی استفاده کرد. به‌عنوان اگر بخواهیم جای قرار گرفتن زبانه‌ی قفل را در چهارچوب فلزی درب خالی کنیم و از ابزار دستی استفاده کنیم باید قلم و چکش را به کار بگیریم. اما می‌توان برش و سنباده‌کاری فلزات را با دستگاهی به نام “فرز” به‌راحتی و با سرعت بالاتر انجام داد.

مشخصات مینی فرز ماکیتا مدل 9554HNG

مناسب برای: فلز
وزن: 1.8 کیلوگرم
توان: 710 وات
سرعت گردش آزاد: 10000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 2,000,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

6. مینی فرز ادون مدل AG115-BY103

مینی فرز ادون مدل AG115-BY103

اگر بخواهیم برش و سنباده زدن فلزات را به کمک دستگاه‌های برقی انجام دهیم، دستگاه فرز یکی از گزینه‌های موجود است. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در خصوص برش یا سنباده زدن فلزات دارد. این ابزار در گونه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه‌شده است که مینی‌فرز یکی ازاین‌گونه‌ها است. از مینی‌فرز در جاهایی که با محدودیت فضا مواجه هستیم استفاده می‌شود.

مشخصات مینی فرز ادون مدل AG115-BY103

مناسب برای: فلز , سنگ
ابعاد: 38*18*10 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بازه سرعت: 5000-10000 دور در دقیقه
بازه توان: 500-1000 وات
توان: 800 وات
سرعت گردش آزاد: 10000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 383,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

7. مینی فرز ادون مدل AG115-800

مینی فرز ادون مدل AG115-800

مشخصات مینی فرز ادون مدل AG115-800

ابعاد: 33x11x11 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بازه سرعت: 10000-20000 دور در دقیقه
بازه توان: 500-1000 وات
توان: 800 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 410,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

8. مینی فرز فاین مدل WSG 8-115

مینی فرز فاین مدل WSG 8-115

شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 151 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید. مینی فرز مدل WSG 8-115 یک مینی فرز حرفه ای با مشخصات فنی خاص محسوب می گردد.

مشخصات مینی فرز فاین مدل WSG 8-115

مناسب برای: فلز
وزن: 2.0 کیلوگرم
توان: 800 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 3,147,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

9. مینی فرز دی سی ای مدل ASM04-125

مینی فرز دی سی ای مدل ASM04-125

مشخصات مینی فرز دی سی ای مدل ASM04-125

مناسب برای: فلز , سنگ , چوب
ابعاد: 36*10*13 سانتی متر
وزن: 1.8 کیلوگرم
بازه سرعت: 10000-20000 دور در دقیقه
بازه توان: 1000-1500 وات
توان: 1020 وات
سرعت گردش آزاد: 11800 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 998,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

10. مینی فرز دیوالت مدل DWE4010

مینی فرز دیوالت مدل DWE4010

مینی‌فرز مدل «DWE4010» ازجمله محصولات شرکت «دیوالت» (Dewalt) محسوب می‌شود. این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همین کیفیت بالاست که این محصول و بسیاری از محصولات شرکت دیوالت را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند. DWE4010 دارای موتوری با توان 730 وات است که حرکت این موتور توسط چرخ‌دنده‌های حلزونی دستگاه به صفحه‌ی مینی‌فرز منتقل می‌شود.

مشخصات مینی فرز دیوالت مدل DWE4010

مناسب برای: فلز
وزن: 1.8 کیلوگرم
توان: 730 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,599,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

11. مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 INOX

مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 INOX

مشخصات مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 INOX

ابعاد: طول: 31.1 ، عرض: 10.3 سانتی متر
وزن: 2.4 کیلوگرم
توان: 1700 وات
سرعت گردش آزاد:  2200 – 7500 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 4,800,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

12. مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3150N

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3150N

اگر بخواهیم برش و سنباده زدن فلزات را به کمک دستگاه‌های برقی انجام دهیم، دستگاه فرز یکی از گزینه‌های موجود است. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در خصوص برش یا سنباده زدن فلزات دارد. این ابزار در گونه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه‌شده است که مینی‌فرز یکی ازاین‌گونه‌ها است. از مینی‌فرز در جاهایی که با محدودیت فضا مواجه هستیم استفاده می‌شود.

مشخصات مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 INOX

مناسب برای: فلز
وزن: 2.4 کیلوگرم
توان: 1050 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: دارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,010,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

13. مینی فرز توسن مدل 3382AV Plus

مینی فرز توسن مدل 3382AV Plus

سنباده و برش فلزات کاری است که اگر با ابزارهای دستی همچون سوهان و کمان‌اره انجام شود بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. حتی گاهی نمی‌توان از این ابزارها برای انجام برش‌کاری یا سنباده‌زنی استفاده کرد. به‌عنوان اگر بخواهیم جای قرار گرفتن زبانه‌ی قفل را در چهارچوب فلزی درب خالی کنیم و از ابزار دستی استفاده کنیم باید قلم و چکش را به کار بگیریم. اما می‌توان برش و سنباده‌کاری فلزات را با دستگاهی به نام “فرز” به‌راحتی و با سرعت بالاتر انجام داد.

مشخصات مینی فرز توسن مدل 3382AV Plus

مناسب برای: فلز
وزن: 2.3 کیلوگرم
توان: 850 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: دارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,044,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

14. مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13289

مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13289

مشخصات مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13289

وزن : 2.2 کیلوگرم
توان: 860 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 940,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

15. مینی فرز ادون مدل AG125-1110

مینی فرز ادون مدل AG125-1110

مشخصات مینی فرز ادون مدل AG125-1110

مناسب برای: فلز , سنگ
ابعاد: 33x11x11 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بازه سرعت: 10000-20000 دور در دقیقه
بازه توان: 1000-1500 وات
توان: 1100 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 430,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

16. مینی فرز توسن مدل 3258A

مینی فرز توسن مدل 3258A

مشخصات مینی فرز توسن مدل 3258A

مناسب برای: فلز , سنگ , چوب
ابعاد: 13*12*35 سانتی متر
وزن: 2.3 کیلوگرم
توان: 850 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
حفاظ: دارد

قیمت: 749,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

17. مینی فرز آهنگری توسن مدل 3384A

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3384A

در این ابزار علاوه بر رعایت اصول فنی و ایمنی و طراحی ارگونومیک، به مواردی همچون جایگذاری مناسب کلید، تعبیه مناسب منافذ هوا و قابلیت قرار دادن دستگاه بر روی زمین در حالت خاموش توجه شده است. همچنین تغییرات اساسی در طراحی گیربکس و روش ساخت قطعات، علاوه بر کاهش میزان صدا و دمای ایجاد شده، موجب افزایش طول عمر و کارایی دستگاه شده است. .

مشخصات مینی فرز آهنگری توسن مدل 3384A

مناسب برای: فلز , سنگ , چوب
ابعاد: 40*13*10 سانتی متر
وزن: 3.3 کیلوگرم
توان: 1200 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,151,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

18. مینی فرز رونیکس مدل 3130

مینی فرز رونیکس مدل 3130

دستگاه مینی فرز فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «رونیکس» (Ronix) است. این محصول برای برش و ساب مورد استفاده قرار می‌گیرد و باتوجه به سایزی که دارد می‌توان از آن برای انجام بسیاری از امور استفاده کرد. سرعت گردش این مینی فرز 11000 دور بر دقیقه بوده که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کار با فلز تبدیل کرده است. در صورت داشتن تخصص می‌توان از این مینی فرز برای برش سنگ نیز استفاده کرد؛ البته این موضوع را باید مد نظر قرار داد که سرعت بالای چرخش می‌تواند موجب شکسته‌ شدن سنگ شود.

مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3130

مناسب برایفلز , سنگ , چوب
ابعاد: 28x11x9 سانتی متر
وزن: 1.5 کیلوگرم
بازه سرعت: 1500-2000 دور در دقیقه
بازه توان: 500-1000 وات
توان: 720 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: دارد
حفاظ: دارد

قیمت: 695,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

18. مینی فرز شارژی ماکیتا مدل DGA452RMJ

مینی فرز شارژی ماکیتا مدل DGA452RMJ

مینی فرز شارژی ماکیتا با کد فنی DGA452RMJ جدیدا به بازار عرضه شده است که به همراه یک عدد باتری لیتیوم 18 ولت و شارژر باتری عرضه می گردد . سرعت آزاد دستگاه 10000 دور در دقیقه و حداکاثر قطر صفحه سنگ 115 میلی متر است. .

مشخصات مینی فرز شارژی ماکیتا مدل DGA452RMJ

مناسب برای: فلز , سنگ
ابعاد: 16*39.5*29.5 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بازه سرعت: 10000-20000 دور در دقیقه
بازه توان: 0-500 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 8,985,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

20. مینی فرز آهنگری توسن مدل 3119A

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3119A

مشخصات مینی فرز آهنگری توسن مدل 3119A

مناسب برای: فلز
ابعاد: 12.5 × 15.5 × 40.5 سانتی متر
وزن: 2.3 کیلوگرم
توان: 900 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 709,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

21. مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13022

مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13022

مشخصات مینی فرز دسته بلند کرون مدل CT13022

وزن: 2.4 کیلوگرم
توان: 1010 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 950,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

22 . مینی فرز رونیکس مدل 3120

مینی فرز رونیکس مدل 3120

مدل 3120 یکی از مینی‌فرز‌های تولیدشده توسط شرکت «رونیکس» (Ronix) به شمار می‌آید. این مینی‌فرز به موتوری قدرتمند و گیربکس دو تکه مجهز شده است. مدل 3120 یک مینی‌فرز با قدرت 710 وات است. صفحه‌ی فرز این دستگاه در حالت آزاد با سرعت 11000 دوربردقیقه می‌چرخد.

مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3120

مناسب برای: فلز
وزن: 2.1 کیلوگرم
توان: 710 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 890,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

23. مینی فرز رونیکس مدل 3160

مینی فرز رونیکس مدل 3160

دستگاه مینی فرز فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «رونیکس» (Ronix) است. این شرکت تجربه‌ی بالایی در زمینه‌ی تولید انواع ابزارهای دستی و برقی دارد و این دستگاه مینی فرز را با نام «3160» به بازار عرضه کرده است. این مینی فرز سرعت گردشی برابر 9000 دور بر دقیقه دارد و می‌توانید با کمک آن به برش و ساب فلز و حتی سنگ بپردازید. این محصول توانی برابر 1400 وات دارد و از قابلیت کنترل سرعت سود می‌برد.

مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3160

مناسب برای: فلز
ابعاد: طول: 40 ، عرض: 11 ، ضخامت: 8 سانتی متر
وزن: 3.2 کیلوگرم
توان 1400: وات
سرعت گردش آزاد: 9000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل: سرعت دارد
قابلیت برش با زاویه: ندارد
حفاظ: دارد

قیمت: 1,179,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

24. مینی فرز کاتسو مدل CSZ3

مینی فرز کاتسو مدل CSZ3

مشخصات مینی فرز کاتسو مدل CSZ3

مناسب برای: سنگ
ابعاد: 8× 16 × 37 سانتی متر
وزن: 1.920 کیلوگرم
توان: 500 وات
سرعت گردش آزاد: 11000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت: ندارد
قابلیت برش با زاویه: دارد
حفاظ: دارد

قیمت: 605,000 تومان

مشاهده جزئیان و خرید آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
علی روحی