بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت

بیشتر بدانیم

رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛ گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی و مقالات ارزشمند در حوزه موفقیت و ثروت و منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از مهم‌ترین جلوه‌های زیبایی در چهره افراد، داشتن موهایی سالم، پرپشت و براق است. با مراقبت کردن از موهای خود، می‌توان از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد. راه‌های بسیاری برای حفاظت از مو ها وجود دارد. باید به این نکته توجه داشت که مراقبت از مو، دارای فاکتورهای مهمی است، من‌جمله؛ جنس مو، میزان ریزش مو، شوره‌ی سر و میزان آسیب دیدگی آن. برنامه‌ی مراقبت از مو، یک برنامه دائمی و بلند مدت است، چراکه قطع کردن روند رسیدگی، باعث بی‌نتیجه ماندن مراقبت می‌شود.

یک عادت مناسب روزانه، می‌تواند موهای افراد را از مو خوره، آسیب ناشی از رنگ و دکلره، ریزش و شوره، محافظت نماید. راه‌های ساده‌ای برای نگه‌داری از مو  وجود دارد مثل استفاده از ماسک و شامپوی مناسب. توجه به اینکه جنس و مدل مو چیست، می‌تواند به‌راحتی  به ما در انتخاب شامپو و ماسک  کمک کند.

یکی دیگر از نکات مهم، نشستن بیش‌از حد موها در طول هفته است. همینطور شستن موها با آب ولرم، به براق شدن موها کمک می‌کند. نکته‌ی قابل توجه دیگر آن است که موها  به‌طور مداوم شانه زده شود. چراکه باعث افزایش گردش خون در کف سر شده و به رشد مجدد موها کمک می‌کند.

همینطور ورزش کردن علاوه بر هزاران خاصیت دیگری که دارا است. به داشتن موی سالم و براق نیز کمک می‌کند. ورزش کردن، با کاهش استرس و اضطراب، به سلامت جسمی و روحی افراد کمک به‌سزایی می‌کند.

دیگر عوامل موثر در سلامت مو، خشک کردن آن‌ها در دمای طبیعی اتاق است. باد سشوار، رطوبت مو را از بین می‌برد. همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم، به حفظ سلامت موها کمک شایانی می‌کند.

و در آخر، مهم‌ترین نکته، مرطوب نگه داشتن موها، با روغن‌های موجود در بازار است. روغن‌ها  و اسپری‌های مخصوص مو، به موهای آسیب دیده کمک می‌کند تا خود را بازسازی نمایند. همینطور موهای سالم را، زیباتر و شاداب‌تر نگه می‌دارد. هو مهم‌تر از همه؛  مانع از آسیب دیدن مو،  با باد گرم سشوار خواهد شد.

در اینجا با بهترین سرم‌ها ‌و روغن‌های مو آشنا می‌شویم.

1. سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze حجم 100 میلی لیتر

سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze حجم 100 میلی لیتر

سرم نرم کننده سینره دارای فرمول سیلیکونی سبک و فاقد الکل است و جهت برطرف کردن وز و بدحالتی موهای خشک و شکننده و مجعد طراحی شده است ( وز در موهای صاف به علت تکرار عملیاتی مانند رنگ کردن،هایلایت ، مش و فر کردن به وجود می‌آید) این سرم به راحتی روی موها گسترده شده و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید

راهنمای خرید ژل ضدعفونی کننده دست با تخفیف 19%

تشکیل این لایه سیلیکونی روی موها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند . وجود این لایه بر روی مو باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو می‌گردد و از ایجاد مو خوره جلوگیری می‌کند. در موهای رنگ شده باعث جلای مو می‌شود و به رنگ مو جلوه می‌دهد.

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

2. سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin حجم 60 میلی لیتر

سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin حجم 60 میلی لیتر

این سرم مو برای انواع موهای خشک و چرب و یا صاف و مجعد و همچنین ترمیم موهای آسیب دیده ناشی از رنگ، فر و صاف کردن مناسب است. مواد مغذی مو را فراهم می کند و به آنها استحکام می بخشد. همچنین موها را حالت داده و آنها را سالم، ابریشمی و براق می گرداند. سرم موی سریتا ترکیبی ویژه از پروتئین های هیدرولیز شده کراتین و سیلیکون ها و ویتامین E است.

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

3. سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

4. سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist حجم 125 میلی لیتر

سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist حجم 125 میلی لیتر

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

5. سرم موی روغن آرگان پنتن سری Pro-V حجم 100 میلی لیتر

سرم موی روغن آرگان پنتن سری Pro

روغن مو آرگان پنتن ترکیبی صد درصد خالص از روغن آرگان مراکشی و پرو ویتامین است که باعث تغذیه و تقویت کامل ساقه مو می شود به دنبال آن شفافیت و درخشان شدن مو را در پی دارد.مزایای روغن آرگان که روغنی بسیار نادر است ،به عنوان راز زیبایی برملا شده بر همگان مبرهن است، این روغن طلایی و جادویی توانسته با فرمول خدادادی خود باعث سلامت و تغذیه کامل پوست و مو گردد.

بافت بسیار سبک روغن آرگان مو پنتن باعث می شود سلامتی وشادابی از دست رفته به موهای شما باز گردد و آسیب های متحمل شده مانند رنگ مو، دکلره، فر و یا صاف کردن مو،اثرات سوءِ بارداری و زایمان طبیعی و… از چهره مو زدوده شود وموهایی چون ابریشم را به ارمغان می آورد. موهای خشک و آسیب دیده خود را به روغن مو پنتن سپرده و اثرات این نرمی و لطافت و درخشندگی را تا۲۴ ساعت به طور کامل مشاهده کنید. موهایی منعطف و شفاف و از همه مهم تر درمان شده را خواهید داشت.

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

6. سرم مو مارال مدل روغن آرگان حجم 100 میلی لیتر

سرم مو مارال مدل روغن آرگان

سرم روغن آرگان مارال بدون شک یکی از موثر ترین و قدرتمند ترین محصولات برای رفع آسیب دیدگی و خشکی موها در اثر رنگ مو دکلره و حرارت اتو مو وسشوار میباشد .آبرسانی مداوم و ویتامین ها و مواد مغذی  این سرم به باز سازی و قدرتمند شدن هر چه زود تر تا های مو کمک قابل توجهی میکند .روغن آرگان برای تقویت و شادابی پوست و مو تاثیرات خیره کننده ای دارد و به عنوان یکی از قدرتمند ترین گیاهان دارویی در انواع درمانها مورد استفاده قرار میگیرد .

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

7. ماسک مو کراتینه دو فاز ریلنس حجم 250 میلی لیتر

ماسک مو کراتینه دو فاز ریلنس حجم 250 میلی لیتر

اگر به دفعات از وسایل حالت دهنده برای موهایتان استفاده می‌کنید اسپری دوفاز می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد. سرم دو فاز ضد وز ریلنس برای قبل از سشوار یا اتو مناسب است چرا که با باز کردن گره و پیچ خوردگی موها باعث نرم شدن و افزایش حالت پذیری می‌شود.این محصول با توجه ترکیبات گیاهی فوق العاده  از آسیب دیدگی ، شکنندگی و وز شدن موها در اثر استفاده از مواد شیمیایی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید

30 مدل منقل سفری پرفروش موجود در بازار

این محصول حاوی کراتین و عصاره چای سبز و انار است که به موهای شما لطافت و نرمی را هدیه می دهد.سرم مو دو فاز کراتینه ریلنس حاوی کراتین و پرو ویتامین B5 جهت ترمیم سریع مو حاوی ذرات سیلیکون جهت افزایش درخشندگی مو و مقاوم کردن مو در برابر حرارت ناشی از سشوار و اتو، آبرسان قوی برای موهای آسیب دیده و خشک بدون چربی مضر برای مو ،با استفاده روزانه از این محصول، موهایی براق ،مخملین و شاداب خواهید داشت.

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

8. سرم کریستال بیول سری Biol Care حجم 80 میلی لیتر

سرم کریستال بیول سری Biol Care حجم 80 میلی لیتر

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

9. اسپری دو فاز داو مدل Nourishing Oil Care حجم 200 میلی‌لیتر

اسپری دو فاز داو مدل Nourishing Oil Care

اسپری مو دوفاز یک محصول تقویت‌کننده مو در دو نوع ترمیم‌کننده ونرم‌کننده در بازار وجود دارد. اسپری مو دو فاز از موادی تشکیل‌شده است که مانند یک باند ظریف موهای آسیب‌دیده را در برمی‌گیرد و باعث‌ترمیم آن می‌شود. اسپری مو دو فاز را می‌توان قبل از استفاده از سشوار یا هر حالت‌دهنده حرارتی بر روی موهای خود استفاده کنید. اسپری دو فاز داو مدل Nourishing Oil Care به خاطر مواد به‌کاررفته در آن باعث نرمی و حالت‌دار شدن موها می‌شود.

همچنین استفاده از این محصول به خاطر داشتن فاز آب‌رسان و مغذی بودن،مواد مغذی را به سمت ریشه موهای آسیب‌دیده سوق می‌دهد و از مو در برابر گرمای این وسایل محافظت می‌کند. اسپری دو فاز داو ۲۰۰ میلی‌لیتر دارای خاصیت آب‌رسان، تقویت‌کننده مو، ترمیم‌کننده، نرم‌کننده و خوشبوکننده بوده و نرمی و لطافت بی‌نظیری دارد.

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

10. اسپری دو فاز یانسی مدل میوه های جنگلی حجم 500 میلی لیتر

اسپری دو فاز یانسی مدل میوه های جنگلی حجم 500 میلی لیتر

افزایش حالت پذیری، لطافت، درخشندگی و انعطاف پذیری مو ترمیم قسمتهای آسیب دیده افزایش سلامت مو جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در بین تارهای مو حاوی ترکیبی از ویتامین های A, E, F, H, B افزایش گردش خون و تقویت و خوش حالتی موهای خشک و چرب حاوی عصاره آووکادو غنی از آنتی اکسیدان و مواد مغذی قوی روش مصرف: ابتدا بطری را خوب تکان دهید تا دوفاز کاملا ادغام گردد و سپس بر روی موهای خشک یا مرطوب اسپری نمایید. (بدون نیاز به آبکشی)

مشاهده جزیئات و خرید آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
علی روحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی